Connect with us

Actualitat

L’aparcament de la plaça del Mercat d’Algemesí reobrirà l’1 de juliol després de la reconstrucció

L’aparcament soterrani de la plaça del Mercat d’Algemesí reobrirà el pròxim dimecres, 1 de juliol, després de finalitzar les obres de reconstrucció. La recuperació d’esta infraestructura permetrà tornar a posar en servei un dels principals espais d’estacionament del municipi i coincidirà amb la reactivació del servici d’estacionament regulat (ORA).

Els treballs han suposat una inversió de prop d’1,2 milions d’euros, finançada a través de la pòlissa d’assegurança de l’Ajuntament d’Algemesí. La intervenció permet recuperar l’aparcament per a facilitar la mobilitat al centre urbà, reduir la circulació de vehicles i millorar l’accés al comerç local i als servicis públics de la zona.

Abans de l’obertura definitiva, durant els pròxims dies es completaran les últimes proves tècniques dels sistemes i de les instal·lacions amb l’objectiu de comprovar el funcionament correcte de tots els equips.

La reobertura de l’aparcament coincidirà amb la represa del contracte de gestió del servici ORA. A partir de l’1 de juliol tornarà a estar operatiu l’estacionament regulat amb una nova bonificació per a les targetes de residents i comerciants, aprovada pel Ple municipal el mes d’abril.

La mesura reduïx la quota setmanal de la targeta dels 8,36 euros als 0,35 euros durant els anys 2026 i 2027, amb l’objectiu de facilitar l’estacionament als veïns i comerciants de la zona.

L’alcalde d’Algemesí, José Javier Sanchis, ha destacat que la reobertura de l’aparcament de la plaça del Mercat «suposa una molt bona notícia per als algemesinencs, ja que recuperem una infraestructura essencial tant per als veïns com per al comerç i l’activitat del centre de la ciutat. A més, la posada en funcionament de la nova tarifa bonificada per als residents respon al compromís de facilitar l’estacionament als qui viuen en la zona més cèntrica».

Continue Reading
Publicitat
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com